fredag 19. november 2010

Intervju Torsdag

 
Janne (miljø)
Hva gjør du?
Jeg baker en kake

Hvordan føles det?
Det er artig, men veldig mye ansvar. Men alt i alt, veldig koselig

Hektisk innspurt?
Nei, vi er veldig flinke til å beregne tiden

Hvem er kulest på gruppa?
Simen og Tore, men alle er egentlig dritkule

Hva har du lært i prosjektuka?
Jeg har lært å lære bort ting til andre.


 
Ole Christian (kostymer og kulisser)
Hva gjør du?
Jeg lager kulisser

Hvordan føles det?
Det føles ganske rart, men samtidig veldig riktig

Hektisk innspurt?
Vanligvis ikke

Hvem er kulest på gruppa?
Jonas og Siri, for de er ikke på gruppa.

Hva har du lært i prosjektuka?
Klatring

Mer?
Masse mer, så det føles veldig bra.

 
Jonas (dans)
Hva gjør du?
Æ blir intervjua. Hehe, nei da. Æ danse ballett

Hvordan føles det?
Æ e sulten!

Hektisk innspurt?
Nei... trur æ. Æ synes ikke det, men de andre gjør det.

Hvem er kulest på gruppa?
Æ! Vel, The Jonas Brothers

Hva har du lært i prosjektuka?
Rødde e flink å dans


Martin D (media)
Hva gjør du?
Vil dere ha et ærlig svar?

Helst et uærlig svar
Jeg dokumenterer hva de andre gruppene gjør ved å filme, ta bilder og intervjue gruppemedlemmene.

Hvordan føles det?
Sykt bra! Det er digg å spre det det glade budskap.

Hektisk innspurt?
(Martin er først målløs, helt til han bestemt svarer) Nei, det går fint

Hvem er kulest på gruppa?
Haakon Steine

Hva har du lært under prosjektuka?
Jeg har lært å lage blogginnlegg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar